"Kalle Anka - Den stora boken"?

Bo Nilsson bo.m.nilsson at servicefactory.se
Fre Jan 30 08:15:22 CET 2009

På adlibris.se står det:

"Många minns de stora vita Jag-böckerna från 1970-talet. Både format och
innehåll gjorde stort intryck på vuxna och barn och många har efterlyst
samma upplevelse. Kalle Anka Den stora boken är som namnet anger i stort
format och den handlar om Kalle Anka. Här har vi samlat många historier som
alla presenterar olika sidor av vår käre vän. Historierna är dels hämtade
från Kalle Ankas Pocketböcker, dels från tidningen Kalle Anka & C:o och en
del har inte tidigare varit utgivna på svenska.

Format: 265 x 350 mm
Antal sidor: 192
Inbunden"

/Bo