SV: En Laddad Historia

Anders Norrman anders.norrman at bredband.net
Tis Juli 21 00:49:59 CEST 2009

Det är inte så märkligt om man tänker efter.
Kalle Anka är (som ni alla vet) en Disneyserie och Disney är ju en av de allra
ilsknaste motståndarna till illegal nedladdning, och även uttalade supporters
av en stark och förlängd upphovsrätt.

Min gissning är att serien är ett beställningsjobb från huvudkontoret och
sannolikt inte för sista gången. >=(

M.v.h. Koll 2109 Anders Norrman