SV: Kajsa rimmar på .....

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Sat Juli 25 21:51:11 CEST 2009

Jag tror inte alla de replikerna kommer från den tävlingen.. I alla fall
är alla citat inte tagna därifrån, en del måste komma från eget
källmaterial,
men det stämmer nog säkert att en hel del kommer därifrån.

Intressant att samtliga är Westrin... De är ju i alal fall härligt absurda.

Vad är det för serier?  En hel del är Knase vad jag förstår..
Två är i alla fall klassiska Joakim-repliker och
en kommer från en Mimmi-serie.

// Steamboat Willie