SV: En Laddad Historia

Tors Juli 30 13:40:05 CEST 2009

Är du en generell motståndare till yttrandefrihet eller är det bara
så att du vill ha tyst på mig?

Du verkar vara av åsikten att serietecknarna ska få göra som de vill
medan vi läsare ska hålla tyst. Så fungerar inte yttrandefrihet så du
har en hel del kvar att lära.

 / Hedda (Henrik Wallin)

Previous text: