Re: Julprogrammet 50 år

Anders Gronlund andlund at yahoo.com
Ons Okt 28 10:35:35 CET 2009

Vi hade en diskussion om detta på listan för 10-15 år sen i samband med att Egmont (eller om det då var HJ/Richters) skulle ge ut en bok om dessa program och Olof Siverbo skulle skriva ett förord till det.

Jag föreslår att du läser framför allt förordet i denna bok, för där hittar du egentligen det mesta av den information som du söker.

/Anders Grönlund