Vi går (förhoppningsvis) på bio efter höstmötet

Mats Nilsson Mats.Nilsson at sth.kth.se
Fre Okt 30 11:33:51 CET 2009

                   Hej!

Efter NAFS(k):s höstmöte den 14 november kommer K.A.J.S.A att arrangera
en gemensam filmgång på "Upp" om den fortfarande ges då. Vi siktar på en
föreställning kring kl 21 med engelskt tal. Mer detaljer kommer senare,
men ni som är intresserade får redan nu gärna höra av er till mig så att
jag får en uppfattning om ungefär hur många biljetter jag ska boka. Jag
kommer att be om bindande anmälan senare.

Alltså: de som är intresserade av att se "Upp", sena
kvällsföreställningen den 14/11, skicka ett mail till
sekreterare at nafsk.se och ange hur många biljetter ni vill ha.

Ha en rysligt trevlig helg och öppna inte om Smorgie the Bad ringer
på!

/Mats Nilsson, Sekreterare NAFS(k) samt Ordförande K.A.J.S.A