Kansliets dag i morgon!

Per Nilsson pern at ownit.nu
Sat Sep 5 11:59:40 CEST 2009

Ojdå det var sorgligt.
Hur kommer det sig att den usla värden slänger ut kansliet? Är det en extra småaktig person som vill kräva in hyra för en så uppenbart ideell verksamhet?

Och den mycket viktigare frågan; hur ankistiskt är det att bli vräkt? Att förlora jobbet en gång i veckan känns helt rätt och rimligt, men jag kan inte påminna mig att Kalle blivit vräkt från sitt permanentboende, bara flytt från uppretade grannar.

/Per