Inducks saknar Carl Barks Julbok(2002)

Robert Alfredsson aldrbe at yahoo.se
Sön Jan 17 14:30:25 CET 2010

Hej!

I Inducks står boken listad under Publikationer/Sverige/Serieböcker, men
"ingen info" finns om vilka serier den innehåller och länkar till var dessa serier
finns i övrigt.

I stort sett det mesta som kommit ut på svenska finns i övrigt listat men
den här boken lyser med sin frånvaro även om den norska och danska utgåvan
är induckserad.

Enligt vad jag hört är det någon eller några på Ankism listan som har arbetat på
Inducks tidigare och som kanske kan hjälpa till så att den/de som har Carl Barks Julbok
kan fylla i informationen. Jag har inte boken själv, varför jag inte gjort mer än att lägga
upp innehållet på Serieforum.se.

Tack på förhand!

Bästa Hälsningar

Robert Alfredsson