Re: Serieaffärer i London

Johan Blixt johan.g.blixt at gmail.com
Fre Juli 2 22:14:09 CEST 2010

Den 2 juli 2010 22.06 skrev <ekman at lysator.liu.se>:

> Jag ska till London om två veckor, och undrar vilken som är stadens bästa
> serieaffär. Jag har vaga minnen av Forbidden Planet från senast jag var
> där, men säkert finns det något annat bra ställe? Jag lägger gärna tid på
> att leta, och jag uppskattar att kunna hitta obskyra tidningar till bra
> priser.

Om det är nya serier du vill ha så är mina favoriter:

*Forbidden Planet*** 179 Shaftesbury Ave.
*Gosh!*** 39 Great Russell Street

Om du vill ha begagnat så tycker jag om:

*Mega-City Comics*** 18 Inverness Street, Camden Town
*Book & Comic Exchange*** 14 Pembridge Road, Notting Hill Gate

Och om du vill ha engelska tidningar (och inte amerikanska) så rekommenderar
jag:

*30th Century Comics*** 18 Lower Richmond Rd, Putney.

--
Johan Blixt
http://homepage.mac.com/johan.blixt/