Egmont Kärnan Kundservice informerar ...

Stefan Persson spe at inducks.org
Tis Nov 16 18:49:08 CET 2010

Den 25 oktober 2010 08:10 skrev Egmont Kärnan Kundservice:
> Erbjudandet angående pärmar skickas separat i samband med nr 43.

Jag kan inte minnas att jag skulle ha fått något erbjudande från Egmont i ett
separat kuvert. Ibland ligger det reklam i tidningarna, men den brukar jag bara
slänga utan att titta så noga på den. Kan Egmont ha fått för sig att du är under
18 år? I så fall är det kanske inte tillåtet att skicka reklam med din tidning.
Gissar att du -- precis som jag -- har varit prenumerant i mer än 18 år, men
Egmont kanske inte tänker på att det också säger något om prenumerantens ålder.

Stefan