Höstmötet: Film och Auktion.

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Tis Nov 16 23:30:48 CET 2010

Som utannonserat i kvacket så har jag ett par jag-böcker som komemr att gå
på auktion under höstmötet.

Jag, Kalle Anka (1:a Upplaga 1973): Bara Barks!
Långben & Musse (1985): Murry i Långa banor, b.la Musse Pigg och Sjörövarens
papegoja!  (The Sign of the Squid)
Musse Pigg Gamla goda årgångar 1930-1934 (1986): Tidiga Gottfredson!
Jag Magica de Hex (1989): Carpi, Scarpa, Cavazzano! Italienska mästare gör
en Italiensk häxa!
Kalle Ankas stora skattjakt. (1990)
Musse Pigg på Nya äventyr (1991): Massimo de vita, Giorgio Cavazzano, Giovan
Battiska Carpi!
Kalle Anka Det var en gång ... ! (1992): Innehåller bland annat "Kejsar
Longobenus sestertier" och "Cyrano de Kalleano".
Jag, Långben (1977): Gottfredson och Musse Pigg av Taliaferro? Möt Rulle
Rörtång i "Rörmokar-ligan" och Spökplumpens debutserie! Den näst
sällsyntaste av Jag-böcker!

Dessutom kan jag ta med några Kalle Ankas Pocket Special om intresse finnes.

Om det finns något speciellt önskemål om Tema eller specifika kortfilmer så
är det bara att
skicka en begäran till mig eller till ankism-listan.

// Steamboat Willie