SV: Abdul

Anders Gronlund andlund at yahoo.com
Mon Sep 6 13:05:45 CEST 2010

--- On Mon, 9/6/10, Stefan Diös <pyas at swipnet.se> wrote:

> Och jag är långt ifrån lika noggrann när det gäller
> granskandet av andra facktermer i serierna, inom områden
> som jag själv inte är så insatt i eller intresserad av:
> botanik, teknik, dans, matlagning, heminredning ... ja,
> nästan allting kan man väl tyvärr säga. Ofta försöker
> jag ta reda på vettiga termer så gott jag kan, men mitt
> omdöme är inte alltid att lita på och det blir säkert
> många fel.

Nej, ditt omdöme är mycket bra. Sorry, om det som jag skrev uppfattades som personlig kritik. Och jag skrev att jag uppfattade det som fel. Jag skrev inte att det är fel. Tanken var väl den att det kunde kanske vara en lämplig diskussion, fast det kanske inte finns så mycket att diskutera kring detta egentligen, och kanske har det eller nåt liknande redan diskuterats på listan för flera år sen. Jag tycker att jag känner igen det där med "Mors lilla Olle".

/Anders Grönlund