Re: Gottfredson-Musse på gång

Simon Wigzell swigzell at gmail.com
Ons Apr 6 22:59:17 CEST 2011

En liten brasklapp: Precis som med Snobben-böckerna kommer Fantagraphics
samla ihop böckerna två-och-två i boxar, så om man väntar till I höst kan
man köpa de två första på en gång i deras box :-)

Jag kollade Amazon också, $16.07, vilket är löjligt lite med dagens
dollarpris. Frakten blir några dollar till men totalt kommer den hamna på
några tior under Bokus, och redan deras pris är lågt. Jag förstår inte hur
det för att få någon ekonomi i det hela för Bokus/Amazon, men som kund är
jag glad :-)

Simon W