Gottfredson-Musse på gång

Stefan Persson spe at inducks.org
Ons Apr 6 23:03:25 CEST 2011

On 2011年04月06日 20:48, Andreas Jansson wrote:
> Jag övervägde att lära mig litet italienska på köpet, men det visade sig
> stört omöjligt att beställa FG-böckerna från Italien som började komma
> ut för någon tid sedan (Italiens enda internetbokhandel levererar inte
> utomlands, ett sådant kulturland. Hmmm...).

Vilken är "Italiens enda internetbokhandel"? Jag trodde att både
www.amazon.it och www.bol.it var Internetboklådor, men enligt dig kan de
uppenbarligen inte vara det eftersom de båda levererar utomlands...

On 2011年04月06日 21:32, Håkan Andersson wrote:
 > Mickey Mouse-boken kan beställas från Bokus för 201:-

http://www.bokus.com/bok/9781606994412/walt-disneys-mickey-mouse-v-1-race-to-death-valley/

Jag har förbokat del 1 och 2 från www.amazon.com, vilket verkar vara
billigare.

Samlingspaket: http://www.amazon.com/gp/product/1606994964 (39:47 dollar
inkl. frakt)
Endast del 1: http://www.amazon.com/gp/product/1606994417 (24:05 dollar
inkl. frakt)

Finns även hos Amazon i Europa, men där är de dyrare. Väljer man
samlingsvarianten får man vänta till oktober när del 2 kommer ut.

Hälsningar
Stefan