Trassel med listan

Jens Lindell jens.lindell at gmail.com
Ons Dec 14 20:39:34 CET 2011

Detta fick jag per E-post:

"Hej!

Jag läste på nt.se att du har en stor samling Kalle Anka-tidningar. Vi
på Gotlands Allehanda letar efter en lokal samlare, av kalletidningar,
prylar eller liknande. På julafton ska vi nämligen göra en tidning som
bygger på läsarnas önskereportage. En väldigt ung läsare vill läsa om
Kalle Anka och det vill vi försöka fixa.

Kanske har du något tips? Känner du någon på Gotland som samlar? Det
är väl inte så att du själv har någon koppling till Gotland?

Det är en chansning men just nu drar jag i alla trådar.

Vänliga hälsningar

Ulrica Fransson Ingelmark

Redaktionschef och ansvarig utgivare

Gotlands Allehanda