SV: Styrelsen går på Trassel - igen!

Mats Nilsson mats.nilsson at sth.kth.se
Mon Feb 14 14:40:13 CET 2011

                    Kvack igen!

Det blir 18-föreställningen på torsdag 17/2 (FS Sergel salong 5) som gäller. Efteråt går vi på något närbeläget café och diskuterar filmen och/eller andra ankistiska ämnen ;-)

Jag följer Johans exempel och låter var och en boka sin egen biljett, ifall någon vill bestämma sig i sista stund. Själv kommer jag att sitta på rad 9, plats 151.

Hoppas få se många av er där!

/Mats N