Sv: Re: Musse-bild

Joakim Gunnarsson ebay.megton at telia.com
Mon Jan 3 00:04:40 CET 2011

Eller är det omslaget till Air Pirates Funnies 1 du söker måntro?
http://superfrankenstein.blogspot.com/2005/08/mickey-mouse-meets-air-pirates-funnies.html

/Joakim.

kulspruta, som jag undrar varifrån den kommer. Det är tecknat i gammal
gottfredsonstil. Vet någon i vilken film/serie han flyger med kulspruta?

filter då och inte kommer fram, som förra gången jag försökte bifoga en bild!
(jag lovar, jag försöker inte förgifta listan med virus och hemskheter! :)) Men
någon kanske känner igen vad jag beskriver?