Frågor om pärmar

Tomas Österman toriv80 at hotmail.com
Mon Juni 27 22:43:42 CEST 2011

Jag har kommit till den punkt då jag en gång för alla måste ordna upp mina K.A.&Co-tidningar - hur göra?

Det naturliga valet vore ju att köpa pärmar (som man numer kan beställa direkt från hemsidan), men hur bra är de egentligen? Är det risk att skada tidningarna när man har dem i dessa pärmar? Hur många tidningar ryms i en pärm?

Ett alternativ vore ju att köra på vanliga pärmar och  plastfickor med pärmhål. Någon som har provat detta? Om ja, vad har fungerat bra respektive dåligt med den metoden?

Andra sätt?

Kvack!

/Tomas Ö