The battle of the giants

Niklas Elmefjäll niklas.elmefjall at gmail.com
Tis Mars 22 19:29:26 CET 2011

Jag tog mig ont anandes ned till korpens lokaler på Linnégatan i Uppsala för
att delta i den årliga lottningen inför helgens bordtenniscup i Fyrishovs
B-hall. Bäst vi sitter där lottas plötsligt två stollar in i samma grupp
(s.k. pool) och när det går upp för mig utbrister jag "VA??", och blir
plötsligt lite svettig och känner prestigens anspänning stiga till
radioaktiva nivåer...

Så på lördag den 26 mars nån gång på morgonen (spelstart kl 9) möts:

Koll. 2828 Niklas Elmefjäll, lag Droppen (GE Healthcare)

och

Koll. 800 Erik Starbäck, lag Universitetspersonalen

Vilka kommer och cheerleadar?

//Elmis

(Nu kan nån maila "Riggat!" som svar.)