Återtrycken av Kalle Ankas Pocket!

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Tis May 24 09:44:33 CEST 2011

Jag misstänkte att de hade lagt ner repriseringen eftersom det var
väldigt länge sen volym 11 fanns ute i handeln, även om jag inte hade
hört något officiellt.

Allt verkar ske helt godtyckligt och man bryter plötsligt mitt i
utgivningarna utan hänsyn till sina kunder.

Kalle Ankas pocket Favorit i repris... 11 utgåvor.
Hall of Fame... 27 volymer.
Kalle Ankas årgångsböcker... 19 årgångar.

Inget kan vara för evigt, men varför inte avrunda lite snyggt på ett
jämnt antal utgåvor?

T.ex. 20 pockets, 30 HoF, 20 årgångar Kalle Anka etc.