RE: Sammandrag av Ankism, Vol 99, Utgåva 3

Tomas Österman toriv80 at hotmail.com
Ons May 25 10:12:07 CEST 2011

Angående kronologisk utgivningsordning i DRSV så står det så här på http://www.nxtfiles.com/donrosa.nu/innehaall.php:

"Dessa presenteras nu i kronologisk ordning, baserat på första utgivningstidpunkt."

Läser man längre ner på sidan så står det:

"Don Rosa har deltagit i planeringen av verket med stort engagemang. Han
har diskuterat ordningsföljd och innehåll med redaktionen och har kommit
 med otaliga inlägg. Med hans hjälp har uppenbara fel i serierna rättats
 till och han har också kommit med specifika önskemål i revideringen av
både översättningar och färgläggning."

vilket av mig tolkas som att de åtminstone försöker ge intryck av att detta ska vara annorlunda än HoF och JvA:s liv. Detta har dock inte hindrat mig från att beställa...

/Tomas Ö