Kalles årgångar / Uncle Scrooge 63?

Germund von Wowern germund_vw at yahoo.com
Sön Okt 23 12:31:26 CEST 2011

Jag hoppas ingen tar illa upp för sådana här mail å Egmonts vägnar, men jag behöver ganska brådskande en hyfsat högupplöst scan av framsidan till Uncle Scrooge 63 (Spökhuset), inklusive marginaler runt om så man ser att det är en bild/scan av en tidning. Någon som har tidninmgen och kan hjälpa mig? Skicka mig ett mail i så fall, snälla. Den är avsedd för Kalle Anka: Den kompletta årgången 1967 del 2, där första delen av den svenska utgåvan av Spökhuset repriseras.
/Germund