Don Rosa index?

Stefan Persson spe at inducks.org
Tis Sep 20 21:37:57 CEST 2011

On 2011年09月20日 20:17, Michel Drewitz wrote:
> Kan inte vi i NAFS (k) sammanställa en svensk Don Rosa Index som de i DDF (R)
> har gjort? Vore kul att göra! Jag har redan ett förslag på framsida:

DDF(R) har inte alls gett ut något svenskt Don Rosa-index, så ditt påstående är
fel. Däremot har föreningen gett ut ett *danskt* Don Rosa-index. Dessutom har
NAFS(k) redan gett ut ett svenskt Don Rosa-index som publicerades i
NAFS(k)uriren nummer 23. Ingen behöver väl ändå veta vad som publicerats efter
Kalle Anka & C:o 11/1993?

Vad har man för övrigt för användning av ett Don Rosa-index på papper när man
har Inducks?

Hälsningar
Stefan