Baksidesflikar 1968/69

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sat Dec 29 22:35:44 CET 2012

>>> 1968-32 har en flik om prenumerationer, de andra verkar vara utan,

> Kanske tillverkades numret i två olika upplagor: en
> utan flik för prenumeranter och en med flik för pressbyrådistribution?

Jag kan ge visst stöd för detta. De flesta av mina 1968:or är
prenumerationsex till samma prenumerant,
och av dessa har 32/1968 inte heller någon flik (kvar), trots att
flikarna är kvar i alla andra nummer
(inkulsive flikarna om att prenumerera i de sista numrena på året).
Det verkar så osannolikt att denna
tidigare ägare rivit av bara 32-fliken.