Re: Nästan spam

Ola Hammarlund ola at olahammarlund.se
Fre Feb 3 22:43:56 CET 2012

Det stämmer. Han arbetade tydligen bl.a. med att anlägga avlopp i dåvarande
municipalsamhället Bromsten, och hade hade en villa vid gatan i fråga på
1920-talet, då den hette Skolvägen. Detta enligt oumbärliga "Stockholms
gatunamn", där det mycket riktigt också finns bilder på honom, hans stora
familj (jag räknar till 8 barn) och villan.

*****
Ola Hammarlund
http://www.olahammarlund.se/

"If the world was perfect, it wouldn't be."
Tillskrivet Yogi Berra