Sv: Fantagraphics Barks-b=?ISO-8859-1?B?9g==?=cker

G=?ISO-8859-1?B?9g==?=ran Ribe goran.ribe at post.utfors.se
Fre Jan 6 13:36:17 CET 2012

Hur pass strikt kronologiskt uppställd är boken? Är serierna verkligen
ordnade efter de datum Barks antecknat att han skickade dem till förlaget?
Det skulle faktiskt vara ett motiv för mig att köpa en och annan volym, för
det har man ju inte sett tidigare, annat än i den mån man själv arrangerat
det i huvudet.

Göran