Letar efter modern serie

Adam Linde adam at ppp.se
Sön Jan 22 22:23:38 CET 2012

Hej allihopa!

Jag snubblade in på en memesida som hade bilder som gjorde parodi på hur polisen kan behandla ocupy Wall streat demonstranter och såg denna bild. jag mindes direkt en utav Vicars (tror jag) serier som inte kan ha publcerats för mer än fem år sedan. Den handlade om att någon eller några utav huvudkaraktärerna fastnade i någon slags konstnärlig värld. Jag minns verkligen inte mycket av serien, har dock för mig att Kalle hänger runt med Munchs Skriet. Jag har för mig att den var rolig, som sig bör.

Hoppas ni kan hjälpa mig och att alla har det bra nu i dessa bistra vintertider. Kvack // Adam