Fopoll

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Sön Juni 10 20:21:36 CEST 2012

Antagligen hinner Karl-Erik svara före mig, men
det är i alla fall KAP 6. Citatet Per försöker
hänvisa till (och lyckas tämligen bra, får man
säga) finns på sidan 135 och lyder "Frispark ...
hörna ... nick ... mycket intressant!" Tidigare
lärde han sina spelare att "den geometriska
tangenten är en variabel av x" och "Jag ska bara
fixera bollen och låta kroppen utföra
reflexrörelser", varvid hans lag
(Svartskjortorna) strax kom i underläge med 20-0.

Sidnumret var jag tvungen att slå upp.