SV: Ankeborgskarta?

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Fre Mars 2 20:41:21 CET 2012

Den tyska är väldigt fin.. Kolla med Bröderna Dum om de har någon kvar.
NAFS(k) har köpt in en större bunt då vi fick en duktig föerningsrabatt på
den tyska kartan.

Vad jag förstår så har skaparen varit i förhandling med Egmont om ev.
utgivning. Innan dessa förhandlingar är klara så är det nog inte aktuellt
med något ny upplaga på annat än tyska.

  // Steamboat Willie