Vilken är den bästa Långben-serien?

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Tors Nov 15 17:43:23 CET 2012

Detta har vi diskuterat förut här på listan, och sen på höstmötet. Det
utmynnade i att jag skulle lägga upp en NAFS(k):s Bästisar med detta,
och nu har jag gjort det.

Så gå till    http://nafsk.se/best/jlserie/   och rösta! Förmodligen
har du inte läst alla serier, men även om du bara läst två av dem och
kan säga
att den ena av dem är bättre än den andra så bidrar du till att det
blir en topplista där så småningom. (Som alltid i NAFS(k):s Bästisar
spelar siffrorna
i betygen ingen roll. Det viktiga är bara jämförelserna -- vad är
bättre än vad.)

Vilka serier är med? Jo, de som togs upp på mötet. En av dessa saknas
dock. "Geniet Långben" står det på listan jag fick av Greger efter
mötet,
men jag minns inte vad det är för serie. Någon?