Kvack i skolan

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tis Nov 27 11:38:13 CET 2012

Jag vill än en gång å det varmaste tacka alla som
har bidragit till denna intressanta diskussion,
både på listan och privat. Kan bara beklaga att
jag inte haft så mycket tid att delta själv ...
men jag ska snart träffa några ansvariga för
detta projekt, och då kommer jag att ha stor
nytta av er input. Det gäller samtliga av er!

Sen får vi se vad det leder till, om det behövs
vidare hjälp/stöd/tips från oss ankister och
ifall jag då hör av mig till listan igen.

Kvack så länge!