Kvack i skolan

Johan Kimrin ~ Procrastinate Productions kimrin at procrastinate.nu
Fre Nov 23 15:40:07 CET 2012

Den bästa episod jag kom att tänka på är en jag textade för länge, länge sen i vanliga Kalle Anka. 2004-2005, typ.
Jag minns inte exakt vad den gick ut på men jag vet att jag skrek rakt ut "Hon är en sån jävla golddigger!!!".*
Om Kajsa, givetvis.
För hon skulle göra någonting med Kalle. Säkert en picknick eller något annat fattiglappen hade råd med.
Sen kom Lukas förbi och hade väl vunnit en bil eller en resa eller något och plötsligt ville hon gå ut med honom istället.
Kanske lyckades Kalle och Lukas lura sig till henne ett par gånger innan den slutade, jag minns inte så noga. Men det är inte det viktiga.
Det viktiga är att en serie bland de utvalda är en som visar hur otroligt osympatisk hen är, och att hen inte är ett föredöme.
Så välj den eller en annan med liknande tema, det finns väl ett par 1000 om jag inte minns fel.
/Johan

*”hon” för det var så länge sen.