Re: Bästa Långben-serien

Anders Berglund anders.blund at gmail.com
Fre Okt 12 23:30:46 CEST 2012

"Långben trasslar till det" är också på min favoritlista.
Och jag vill också gärna ha med en av Gottfredsons mer utsvävande serier
från tidigt 50-tal på listan, nämligen den där Långben försvunnit och
lämnat en bluesskiva som enda spår efter sig.
Plus den där när Långbens bil blir "stulen" tre gånger i rad. He-he.

/339