SV: Kalle på iPad

Tomas Eklund tomas at eklund.com
Tis Sep 4 16:48:42 CEST 2012

Häftigt. Ett steg i rätt riktning helt klart. Några frågor som genast dyker
upp:

- Har de planer på att ge ut alla gamla nummer i digital form?
- Går det att köpa fler gamla nummer än nr 1, 1948?
- Vad skulle det i så fall kosta att köpa på sig "den kompletta
samlingen"...?
- Hur många MB är varje nummer på?
- Är texten i pratbubblorna rastrerad eller sökbar?
- Hur länge har det här funnits i andra länder?

Hur som helst - nu måste jag ju köpa en iPad...

Med vänliga hälsningar
Tomas Eklund