SV: Kalle på iPad

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Tis Sep 4 16:58:45 CEST 2012

Det finns även en knapp för att köpa papperstidningen. Vad händer om man
klickar på den för 1, 1948? Är det nytryck på gång av de gamla tidningarna?

Rent allmänt: Kul! 28 kr känns som ett acceptabelt pris för mig, men jag
undrar om det inte skulle behöva halveras för att verkligen slå stort.
(Vad kostar den på papper numera?)

/1266