Baksidesflikar 1968/69

Anders Engwall anders.engwall at comhem.se
Ons Jan 2 18:27:03 CET 2013

Lite senkommet, men bortsett från de flikar som redan nämnts så hittar jag
noll och intet trots dubbla ex av vissa nummer. Inte heller hittar jag några
indikationer på att där någonsin skulle ha funnits några flikar. Man kan väl
säga att jag därmed stärker redan befintliga indicier.

Angående potentiellt extramaterial så vore det trevligt med en specialutgåva
med de serier som publicerades i alla dessa jul- sommar- och
sportlovsutgåvor. Fast det var kanske inte riktigt det som åsyftades?

/ 2312