Radiovarning

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tis May 7 11:54:27 CEST 2013

Jag har just pratat med ett radioprogram som jag
tror heter P3 Extra. Ämnet var att Kalle Anka
kommer ut med ett specialnummer inför
internationella schlagerfestivalen eller vad det
nu heter. Jag gafflade en stund och de har hotat
med att sända detta ungefär klockan 14.50 i dag. I P3 förmodar jag.

Härmed varnar jag alltså alla så att ni stänger
av era radioapparater i god tid, annars riskerar
ni att få höra koll. Diös säga Kvack i all
oändlighet med sin irriterande stämma.

(Helt ärligt tyckte jag kanske inte att det blev
speciellt innehållsrikt, men man får se hur det
kanske klipps ihop och hur det låter till sist.
Jag ska nog undvika att lyssna själv i alla fall.)