Resan till Atlantis?

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Fre May 24 13:21:45 CEST 2013

>  Jag är inte säker, men jag tror att  årtalet 1916 har varit ändrat i
>>

> Den kan jag ju bekväma mig till att leta fram, nu medan ämnet är hett. Och
> då får jag tyvärr skjuta teorin i sank. Där står det 1950 och 1916 som på
> den gamla goda tiden.
>
> Andra amerikanska utgåvor får nån annan leta efter, även om jag säkert
> innehar ytterligare någon.

Tack, då mindes jag antagligen fel och blandade ihop med nån annan serie
med ändrat årtal, för senare USA-repriser än så skulle jag tro har varit
för Barks-trogna för att ändra.

/699 Per
PS: För övrigt är det synd att serien fått denna spoilriga titel i
efterhand. Atlantis är ju en överraskning i serien!