SV: Comiquiz

Mats Nilsson mats.nilsson at sth.kth.se
Tis Nov 5 13:02:20 CET 2013

                                  Hej!

Jag har själv fått förhinder den kvällen, och ingen annan har meddelat sig som frivillig lagledare, så i år kommer NAFS(k) tyvärr inte att kunna delta. Vi kommer dock att presentera ett urval av frågorna på höstmötet helgen efter, så vi får se om vi hade haft någon chans i tävlingen. Vi får komma tillbaka med friska krafter nästa år.

Ankhälsningar
/Mats Nilsson, Ordförande NAFS(k)