Comiquiz

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Tis Nov 5 13:49:52 CET 2013

> Det finns åtminstone ett utspritt lag till ("Serieforum") som gör så.
> Vi kan skicka en nedladdningslänk till lagledaren några minuter innan ert
> lag ska börja tävla (sedan får lagledaren sprida länken till
> lagmedlemmarna).
>
> Hör av dig om du får ihop ett lag (eller vill tävla ensam ;) ) (Det blir i
> alla fall några ankistiska frågor.)

Jamendåså. Då tycker jag att vi borde ha ett lag även om vi saknar
lokaaaal, så jag kan gärna leda NAFS(k):s lag om

a) jag får mandat av styrelsen för detta; och
b) minst ett par till är intresserade.

Vilka som läser detta är intresserade? Du ska vara med i NAFS(k) och
finnas till hands på nätet under lördag kväll. Stora kunskaper behövs
inte. Vi är nog chanslösa ändå.

P.S. När det förut var dags att anmäla intresse visste jag inte om jag
skulle vara upptagen denna lördag, så det är därför jag vaknat så sent
om detta.