Re: Gallfågel? Översättarfråga?

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Mon Sep 2 09:38:58 CEST 2013

Jag har för min del aldrig varit inblandad i
tidningen Farbror Joakim och äger i princip inga
nummer därav. Så jag vet inte om jag kan bidraga
så mycket, även om det låter som en fråga för mitt bord.

Men jag ska i alla fall skicka frågan vidare så
gott jag kan, så får vi se om det blir något resultat så småningom.

S Diös