RE: Megaton Brakodånitz?

Anders Engwall anders.engwall at comhem.se
Mon Aug 4 23:09:41 CEST 2014

Det är fullt möjligt att det inte är en Barks, men det lustiga är att när
jag luftade referensen på Facebook var det flera vänner som associerade till
just Barks' klassiska bullerfejdsserie. Det tyder på att det borde vara en
liknande historia, där någon slänger på en grammofonskiva med oerhört
volymstark musik enbart i syfte att jäklas med grannarna.

Detta är bara SÅ frustrerande... Serien är inte nåt jag fantiserat fram -
med kompositör och titel är det alltför detaljerat för att vara ett påhitt.