Ny radiovarning

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tis Aug 12 22:30:40 CEST 2014

... och som om inte nedan sagda vore nog, så har
jag lovat att också kvacka i ett annat program
samma dag, nämligen Morgonpasset i P3 någon gång
efter 9.30. De har tydligen kommit ihop sig om
någon klassisk ankistisk knäckfråga som de
behöver hjälp att bena upp. Det ska jag nog misslyckas med.

Nu denna onsdag alltså ... ganska snart
egentligen. Man kanske borde gå och lägga sig eller nåt. Gäsp!

S Diös