Kalle Anka och Shakespeare

Hanna Strömberg hanna.i.stromberg at gmail.com
Tors Nov 6 18:26:10 CET 2014

Alltså, jag är snurrig som inte skrev vad han heter. ”Maken” heter Fredrik Strömberg och har skrivit ett förord om detta. Tyvärr sitter jag nu och gömmer mig på ovanvåningen för att vara ifred från vår lilla dotter. Om jag går ner och frågar exakt vilken bok det var kommer hon att upptäcka mig och det kommer att vara slut på friden. :)