Re: [SPG:rpd=50]Re: Gröngölingstitlar

Hanna Strömberg hanna.i.stromberg at gmail.com
Ons Okt 1 15:24:59 CEST 2014

Trygga Snorrbollen lyfter ödmjukt tillbaka på rosetten, ty javisst var det jag. Jag minns att det var väldigt roligt, jag fick sitta med ordbok som inspiration. Q var nästan omöjligt, jag minns inte hur jag löste det. För det måste ju finnas flera att välja på, så det inte kommer samma två gånger.

Jisses… nu fick jag testa, och jag har tydligen matat in ”quickstepdansande”, ”quizlösande” och ”quiltexpert”…