Re: Gröngölingstitlar

Erik Bergwall erik.bergwall at gmail.com
Ons Okt 1 17:49:00 CEST 2014

Är det i den serien som Knattarna pga utrymmesbrist har stoppat alla sina
medaljer på alla möjliga ställen i huset såsom kastruller etc? Och Kalle
blir irriterad på detta och bestämmer sig för att sabotera ett uppdrag de
ska göra för att få ännu ett dussin medaljer. Och förekommer det inte i
denna serie en B.I.F.F.S.T.A.B.B. som är gömd bakom ett vattenfall och hör
när Kalle berättar för Knattarna att han saboterat för dem?

Jag har ingen aning om jag blandar ihop flera serier nu eller inte,
men B.I.F.F.S.T.A.B.B.
är jag ganska säker på att jag minns. Och vad betyder nu det?

Erik

onsdag 1 oktober 2014 skrev Per Starbäck <per.starback at gmail.com