Re: 2 tidningar och 3 leksaker från tidigare utgåvor

Hanna Strömberg hanna.i.stromberg at gmail.com
Sat Okt 18 11:22:51 CEST 2014

Kvack!

Detta kan jag delvis svara på eftersom det var jag som designade påsen. Den har inte koppling till barksserien! I vanliga fall får jag illustrationer att använda på dessa påsar, som då är rena omslagsillustrationer och inte tagna ur någon serie. Men denna gång fanns det ingen, av någon anledning, så de bad mig skaka fram nån bild.

Varför påsen är ogenomskinlig och hur de väljer ut innehållet vet jag dock inte!

Hanna