RE: Höstmöte i NAFS(k) på lördag!

Christina Edin Christina.Edin at ltu.se
Tors Okt 30 08:24:07 CET 2014

Hej kära ankister/kollusorer!

Tyvärr kan jag inte vara med på höstmötet. Det låter ju hur gemytligt som helst med läskeblask och andra Ankeborgsrelaterade trevligheter! Jag siktar på årsmötet i vår. Är datumet redan spikat?

Med önskan om en trevlig helg.

/ Kina

Christina "Kina" Edin
Samordnare för studenter med funktionshinder
Coordinator for students with special needs
Luleå tekniska universitet
S-971 87 LULEÅ, SWEDEN
Phone: +46 - 920 - 49 33 73
Email: funka at ltu.se<mailto:funka at ltu.se>