Re: Dagens tutfråga (19/4)

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sön Apr 19 17:01:21 CEST 2015

Just så är det, att tutfrågorna på hemsidan är tagna från Olofs
anteckningar, där facit egentligen inte var tänkt för publicering,
utan bara för Olof att ha i handen när han dömde. I några fall har jag
efteråt utökat ett ensamt nyckelord till nåt mer komplett, men inte
alls alltid.

Nu är dagens svar fixat i alla fall -- tack som sagt!