Årsmötet 2015

caltex at algonet.se caltex at algonet.se
Tis Apr 28 10:07:28 CEST 2015

 Tack för infon. Men hur blir det med marginalerna? På mötet tyckte man
 att det såg ut som de blivit större och själva bilderna fortfarande var
 i samma storlek som tidigare. Om så är fallet är det väl bara på in-och
 utsidorna av omslaget som man kan utnyttja den nya extra centimetern
 till fullo?

 /KEL